ეს მუქი

Arka Sokaklar 585. Bölüm Fragmanı - 2 

გამოწერა
ნახვები 2,5 მლნ
96% 23 598 928

Arka Sokaklar dizisinin tüm bölümleri için 👉 bit.ly/2FQFWiD
Arka Sokaklar 585. Bölüm Fragmanı - 2 yayında! Zeliha yaşadığı tramvayı kaldıramıyor!
Giray tarafından saldırıya uğrayan ve tekrar kaçırılan Zeliha oldukça kötüdür. Zeliha'yı kurtarmak için canla başla çalışan ekip hedefine ulaşsa da Zeliha hiç iyi değildir. Zeliha'ya ne olacak?
Arka Sokaklar yeni bölümüyle Cuma 20.00'da Kanal D'de!

ფილმი & ანიმაცია

გამოქვეყნდა

 

5 აპრ 2021-ში

გაზიარება:

:

ჩამოტვირთვა:

მიმდინარეობს ატვირთვა.....

აქ დამატება:

ჩემი კრებული
მოგვიანებით სანახავი
კომენტარები 100   
Sinem Çakıroğlu
Sinem Çakıroğlu დღის წინ
Anaaam nasıl bölüm gelcek şimdi çatlarım meraktannnn
Oğuzhan Bilge
Oğuzhan Bilge დღის წინ
Korona biter bu dizi bitmez
incir #ölmekistemiyoruz
incir #ölmekistemiyoruz დღის წინ
Aaaa bitmemiş bu dizi
kzksks kdkdjd
kzksks kdkdjd დღის წინ
Bu dizi biteceği zaman final fragmanı 1 ay trendlerde 1 den aşağı inmez.
kzksks kdkdjd
kzksks kdkdjd დღის წინ
Bu dizi biteceği zaman final fragmanı 1 ay trendlerde 1 den aşağı inmez.
Zeynep
Zeynep 2 დღის წინ
Olum bari bir iki bölüm metin gelsin.yazik la kardeş sonuçta 😒
Emo paşa
Emo paşa 2 დღის წინ
Türklerin son derece bir gereksiz toplum olduğunu su filmden bile anlayabilirsiniz adamlar hayatları boyunca aynı şeyi izleyebiliyor
Behlül'ünSevgisi
Behlül'ünSevgisi 18 საათის წინ
Gerekli insan konuştu
Üzülme fazla değmezz
Üzülme fazla değmezz 2 დღის წინ
Arkadaşlar SMA hastası Ayaz bebeğin youtubedaki videolarına bakabilirseniz belki onlara daha faydalı oluruz. Daha çok insana ulaşırlar. Eger bağış yapmak isterseniz veya onların dolap uygulamalarından alış veriş yaparsanız ya da videolarını izleseniz bile Ayaza'a destek olmuş olursunuz 'Ayaz Bebek' youtube kanalına bakabilirsiniz. Elinizden bir şey gelmiyorsa bile en azından videoları izleyin daha çok insana ulaşsın bunun da bir faydası olacaktır. Rahatsız ettiysem kusura bakmayın ama vicdani bir sorumluluk olarak hissettiğim için yapıyorum. Videoları izlerseniz beni anlayacaksınız.
Esra Taş
Esra Taş 2 დღის წინ
Ah zeliş ah:((
Meryemnur
Meryemnur 2 დღის წინ
Smalı bebeklerin (Zuzu TV gibi) kanallarına Abone olup tedavilerine destek olunuz (belkide hayatınızdaki olumlu değişiklik yaptığınız bir iyiliğin içinde gizlidir).
Kasım Kahriman
Kasım Kahriman 2 დღის წინ
en çok zeliş e üzülüyorum
Kasım Kahriman
Kasım Kahriman 2 დღის წინ
zeliş çok günah ya
Shahenaz Sawas
Shahenaz Sawas 2 დღის წინ
اسم المسلسل اذا سمحتوا
Leyla Çetin
Leyla Çetin 2 დღის წინ
Ya nasılda korkuttun bizi be zeliş çok şükür hayattasın
Canan Ergüder
Canan Ergüder 2 დღის წინ
Merve oflaz neden yok dizide
TheGamer1141
TheGamer1141 2 დღის წინ
Yeter Yeter 600. bölümde final yapın artık
Yiğit Gedik
Yiğit Gedik 2 დღის წინ
Çok üzüldüm hüsnü abilere geçmiş olsun
VİDEO FM
VİDEO FM 2 დღის წინ
Destek olur musunuz kanalımıza arkadaşlar
imam ali kizi 12 ayin sonay kalp gözün açık olsun
Bizi allahi kızdı seyleri anlatin
Melih
Melih 2 დღის წინ
RIZA BABA BİZİM DİNAZOR SİZİ ÇOK SEVİYODU RAHMETLİ ALLAH RAHMET EYLESİN YAKLAŞIK 1M YIL OLDU HALA UNUTAMADIM
CEMMERYAR
CEMMERYAR 2 დღის წინ
TÜRKİYE'DE KADIN OLMAK ZOR AMA ÖLMEK KOLAY💔💔💔🥀🥀🥀
Hiranur Şahin
Hiranur Şahin 2 დღის წინ
Bu zelişin yaşadıkları var ya içim acıyo
Uğur Türkkan
Uğur Türkkan 2 დღის წინ
Kopyaladığınız metin otomatik olarak burada görünürKopyaladığınız metin otomatik olarak burada görünür
ONLY ME
ONLY ME 2 დღის წინ
Zeliş... ah Zeliş
Ismail Baykal
Ismail Baykal 2 დღის წინ
Arka sokaklar final son
Azər Sixbabayev
Azər Sixbabayev 2 დღის წინ
😢😢
Hilal Secer
Hilal Secer 2 დღის წინ
Ya lütfen gitmesin Zeliha lütfen yaa 😭😭
Süper Oyuncu
Süper Oyuncu 2 დღის წინ
Giray'ın ben varya hayır arkadaş benim bi arkadaşım var ona çok gıcığım ama giray'a daha çok gıcık oldum hüsnü çobanı ağlattı ya helal olsun (hüsnü çoban kolay kolay ağlamaz ama ağlattı)
Misha Simak
Misha Simak 2 დღის წინ
Kârlı tüccarların anlaşmalarını otomatik olarak kopyalayabileceğiniz ortaya çıktı. Tanınmış tüccar Walter Bulls bunun nasıl yapılacağını kendi örneğiyle gösteriyor, Telegram "Walter Coin Coin" olarak bulunabilir.
Namiq Namiq
Namiq Namiq 2 დღის წინ
Yes bu akşam saat 10:00 da arka sokaklar in yeni bölümü var sabırsızlıkla bekliyorum ben Azerbaycan danim amma bu diziyi seviyorum bu akşam bakmayı unutmayın ♥️♥️♥️😍😍
Burç Dünyası
Burç Dünyası 3 დღის წინ
Zeliş'in anlattıkları acı bir gerçek. 🥺
Gülşah Onur
Gülşah Onur 3 დღის წინ
Bu bölümler yürekleri dağladı...Yüsra Geyik nasıl bir oyunculuktur ağlata ağlata bir hal oldun kadınların sesi oldun...harika senaryo harika oyunculuk tüm ekibin emeğine sağlık ❤
RAMAZAN DOĞAN
RAMAZAN DOĞAN 3 დღის წინ
SELAMIN ALEYKÜM PROFİL FOTOĞRAFIM NASIL OLMUŞ
Aslı YILDIZ
Aslı YILDIZ 3 დღის წინ
Arka Sokaklar dan kim giderse onun oynadıgı diziyi anında bitiririz. Zeliş ayrılırsan sana yazıklar olsun. Camtavanlar dizisini başlar başlamaz bitircegiz.
ılgın polat
ılgın polat 3 დღის წინ
Bence ezgide vurulsun ama yaşasın
Aygün Lafakoz
Aygün Lafakoz 3 დღის წინ
İcim cizz etdi🥺ah işte annenin yerin kimse vermez
Defne Defne
Defne Defne 3 დღის წინ
Yaa zeliş bileğini kesti niye hep bilek kesiyorlar nebiliyim niye kolundan kesmiyorlar
Şevval Çavuşculu
Şevval Çavuşculu 3 დღის წინ
Bu akşam hazır mıyız!!
EmReis TV
EmReis TV 3 დღის წინ
Ya kero git antrenman yap bbl yeniliyo sürekli dizi çekeceğine takımla çalış ful ldğdöwğd
Baturay AGAS
Baturay AGAS 3 დღის წინ
Zeliş allaha şirk mı koşmuş, kız taş olmuş resmen 10 yıldır izlemiyordum, bi 10 yıl daha izlemem . Nasıl olsa devam eder
Esma YAĞAN
Esma YAĞAN 3 დღის წინ
Zelişe veda etmek istemiyoruz
Scarhizm
Scarhizm 3 დღის წინ
Daha yeni olduğumun herkesin dilinde ama kendime özgü editlerim kimsenin dilinde değil 😎 (destek için de abone olabilirsiniz 🤗)
Züleyha Yaman
Züleyha Yaman 3 დღის წინ
Her gün gelip bir tur izliyorum o kadar dokundu ki son 2 bölüm
Fadime Ekici
Fadime Ekici 3 დღის წინ
Dünyada kadına, çocuğa, hayvana, şiddet işkence tecavüz ne zaman bitecek.bir dizide bunları izlerken insanin yuregi parçalanıyor gerçeğini yaşayan insanları düşünemiyorum. Artikk ne yasası gerekiyorsa çıksın bir an önce ne bekliyor bu vekiller oturdukları yerden maaş alıyorlar zehir zıkkım olsunnn. Cehennemde yeriniz hazırdır inşallahhhhh.
Lalin Erdoğan
Lalin Erdoğan 3 დღის წინ
Bu nasıl 3 gün önce vallahi 6 yıl önce gibi gözüküyor 😂
Mehca Yiğit İLBAŞ
Mehca Yiğit İLBAŞ 3 დღის წინ
Ohaa hâla izliyenler var 😲😲😲
Ege Iyigunler
Ege Iyigunler 3 დღის წინ
Zeliha diziden ayrılıyormu
ibrahim talha keleş
ibrahim talha keleş 3 დღის წინ
Bir rivayet Arka Sokaklar'ın kıyamet kopçağı zaman bitçeğini söyler.
C Y
C Y 3 დღის წინ
zeliha inş. ölür
zeynep ay
zeynep ay 3 დღის წინ
arka sokakları başından beri izleyen kaç kişiyiz
hgkj hhkh
hgkj hhkh 3 დღის წინ
1000 bölüme doğru gidiyor valla haydi hayırlısı .d
Abdullah Yaşar
Abdullah Yaşar 3 დღის წინ
Yakında tarihi eser dizi
Teslime Ozturk
Teslime Ozturk 3 დღის წინ
Ezgiye'de bir şey olsun artık lütfen
Ayşe Akdemir
Ayşe Akdemir 3 დღის წინ
Bu diziyi keşke günlük olaylardan esinlenerek yazsalar ne güzel olurdu .O zaman hiç bitmezdi zaten her bölümü bibirinden güzel.
ÖDCSFC• KARIŞIK•
ÖDCSFC• KARIŞIK• 3 დღის წინ
Şuan"arka sokaklar 543. " Bölüm Ben ölürüm "Arka sokaklar 2563. Bölüm
Yoğk yha Saçmasapan bts999%
Yoğk yha Saçmasapan bts999% 3 დღის წინ
“Yanına gelicem beni korursun demi annecim” dediği sahnede içimi yaktın be zeliş
Yoğk yha Saçmasapan bts999%
Yoğk yha Saçmasapan bts999% 3 დღის წინ
@Mesut Başer ne rahatsızlığı kardeşim ayıp ettin
Mesut Başer
Mesut Başer 3 დღის წინ
Oynatma listemdeki kanaldaki topluluk kısmındaki oylamayı oylar mısınız? Teşekkür ederim ve verdiğim rahatsızlıktan dolayı da özür dilerim..
Esma Zengin
Esma Zengin 3 დღის წინ
Ahhh zeliş
Gamer Berkant
Gamer Berkant 3 დღის წინ
Bu çok güzel bir dizi
İZZET Özer
İZZET Özer 3 დღის წინ
Bi bitmediniz , lanet olsun.
Ayse Karaca
Ayse Karaca 3 დღის წინ
Zeliş ölmeeesinnn
Azat TOSUN
Azat TOSUN 3 დღის წინ
Zalişi sanki sezon finali için harçıyorlar gidici
Mıne Güneş
Mıne Güneş 3 დღის წინ
Yüşra geyik on konuşmasına bayıldım mm
Ayşe'nin Hobi Kanalı
Ayşe'nin Hobi Kanalı 3 დღის წინ
Ah be zeliş
Çağrı Şen
Çağrı Şen 3 დღის წინ
Bitmek bilmeyen dizi
OMER FARUK CANPOLAT
OMER FARUK CANPOLAT 3 დღის წინ
Sanane
Furkan Eren SELBES
Furkan Eren SELBES 4 დღის წინ
Zeliş Ölmesin Çok Üzülürüz
Mustafa Talha Tv
Mustafa Talha Tv 4 დღის წინ
kesin giray ölünce hüsnü geri uyanır...
Mesut Başer
Mesut Başer 3 დღის წინ
Oynatma listemdeki kanaldaki topluluk kısmındaki oylamayı oylar mısınız? Teşekkür ederim ve verdiğim rahatsızlıktan dolayı da özür dilerim..
Erdal Arslan
Erdal Arslan 4 დღის წინ
Bu fragman keşfete düşmüş🥳🥳🥳
Cahide Karhan
Cahide Karhan 4 დღის წინ
İnşallah Zeliş olmessin
Şeyma demir
Şeyma demir 4 დღის წინ
Yaktın zeliş o cümleydi beni aga be zeliş bi mutlu olamadı
Yeşil Sanat
Yeşil Sanat 4 დღის წინ
Abi bune ya 2 bölümdür psikolojim bozuldu Bu gidişle kafayı yiyecem Yeter artık yeterrrrrrr!!!
Ege Iyigunler
Ege Iyigunler 4 დღის წინ
😂
Ege Iyigunler
Ege Iyigunler 4 დღის წინ
Hüsnülerin kapı değişti mi
Baran Muhsin ÇİFTÇİ
Baran Muhsin ÇİFTÇİ 4 დღის წინ
Hayır
Faruk İleri
Faruk İleri 4 დღის წინ
Türker inan beni filme alın gelim oyunculuk yapayım
Burcu *
Burcu * 4 დღის წინ
Bunların diğer erkek kardeşi vardı. evlenen hani, ne oldu onlara
Baran Muhsin ÇİFTÇİ
Baran Muhsin ÇİFTÇİ 4 დღის წინ
Almanyada
Aen Aen
Aen Aen 4 დღის წინ
Üçüncü fragman gelsin lütfen...
Do-nat
Do-nat 4 დღის წინ
Çoban ailesi git gide azalıyo yapmayın ya !!
RURU
RURU 4 დღის წინ
اكو عرب بطياره
Medine Yildiz
Medine Yildiz 4 დღის წინ
Zeliş... 😢
Mina Pekdemir
Mina Pekdemir 4 დღის წინ
Nedense içimden bir ses Giray'ı vuranın Şule olduğunu söylüyor. Kız figüranlıktan katille yükselmiş olabilir
Sezin Simge Demirel
Sezin Simge Demirel 4 დღის წინ
Yeteer yeteeerr bit artıkkk
OMER FARUK CANPOLAT
OMER FARUK CANPOLAT 3 დღის წინ
SA -NA - NE
Eylül Şumar 1914
Eylül Şumar 1914 4 დღის წინ
Ya efsane dizi
ANEKTOD TV
ANEKTOD TV 4 დღის წინ
Acıtasyon olunca tabi... Milletimiz üşüştü yine. 👎👎👎
Ağa Kerimov
Ağa Kerimov 4 დღის წინ
ElA
onurhan onur
onurhan onur 4 დღის წინ
Gene patlama olcak gene sezon finali gene Hüsnü’nün ailesi
Yemek Tutkusu 34
Yemek Tutkusu 34 4 დღის წინ
GEmuch kanalımı açtıktan sonra artık dizi izliyecek zamanımız kalmadı😭
Poyraz Polat
Poyraz Polat 4 დღის წინ
Zeliş o girayı ben öldürürsem iyi çünkü sete ben gelecem
ceroşunuz 360olmak isteyen
ceroşunuz 360olmak isteyen 4 დღის წინ
Offf ya😔
Berrak x
Berrak x 4 დღის წინ
TREND TREND TREND TRED
Bugs Bunny
Bugs Bunny 4 დღის წინ
Bırakın artık kız gitsin Her sezonda ayrı bir facia ile karşı karşıya
Syre金 BS
Syre金 BS 4 დღის წინ
Yanına gelicem sen beni orda korursun
Gülsüm DEMİRDAŞ
Gülsüm DEMİRDAŞ 4 დღის წინ
Ay yeter bitsin bu dizi bunun yüzünden diğre harika diziler gelemiyor öne biter inş amin
Ceyda Sakin
Ceyda Sakin 2 დღის წინ
ergen ergen dizileri izlemeye bayılıyorsunuz ondan beğenmiyorsunuz :)
kzksks kdkdjd
kzksks kdkdjd 4 დღის წინ
@Gülsüm DEMİRDAŞ nasıl alakası yok ya saçmalama doğru düzgün izlemedin dizi hakkında yorum yapma
Gülsüm DEMİRDAŞ
Gülsüm DEMİRDAŞ 4 დღის წინ
@Ceyda BENCEDE BİT BİTMEDİ YA
Gülsüm DEMİRDAŞ
Gülsüm DEMİRDAŞ 4 დღის წინ
@kzksks kdkdjd ALAKASI YOK İĞREN Bİ BİTMDİ
kzksks kdkdjd
kzksks kdkdjd 4 დღის წინ
@Ceyda bu dizi hakkediyor ama
Hayat boşluğu
Hayat boşluğu 4 დღის წინ
M.Ö başlayan film.yeminlen hiç izlemedim
Çiğdem Ünlüer
Çiğdem Ünlüer 4 დღის წინ
Zeliş diziden gitmez inşallahh amin
Ron Weasley
Ron Weasley 4 დღის წინ
ALLAH AHİRETE KADAR ÖMÜR VERSIN
Ebrar Sipahi
Ebrar Sipahi 4 დღის წინ
.
0rkUn ÇaK1r
0rkUn ÇaK1r 4 დღის წინ
Abi artık trendlerde fragman istemiyoruum
kzksks kdkdjd
kzksks kdkdjd 4 დღის წინ
Olm 50 tane dizi var aşağı yukarı. Normal yani birkaç tanesinin trende girmesi
Esma Nurgül
Esma Nurgül 4 დღის წინ
Zelişin sürekli annesinin yanına gelmesi ve "yanına gelicem sen beni orda korursun dimi" demesi 🥺🥺😭😭
Mesut Başer
Mesut Başer 3 დღის წინ
Oynatma listemdeki kanaldaki topluluk kısmındaki oylamayı oylar mısınız? Teşekkür ederim ve verdiğim rahatsızlıktan dolayı da özür dilerim..
PRO OYUN
PRO OYUN 4 დღის წინ
Bu bölüm 10 milyonu rahat geçer
Hasan huseyin Yalcin
Hasan huseyin Yalcin 4 დღის წინ
Arka sokaklar gelmiş geçmiş en iyi dizidir
Hasan huseyin Yalcin
Hasan huseyin Yalcin 4 დღის წინ
Muhteşem bir bölüm olmuş
Umit Zengin
Umit Zengin 4 დღის წინ
Dünyalari verseler tek gözünü vermezsin,iki gözünü verene neden secde etmezsin
Mavi Tik
Mavi Tik 4 დღის წინ
Ne alaka?
arda gulen
arda gulen 4 დღის წინ
Tuyler Diken diken
შემდეგი
Arka Sokaklar 585. Bölüm Fragmanı
00:33
ნახვები 1,1 მლნ
კომედი - ჯეკო და ასიმა
14:30
Zeliş, Mezarlıkta BULUNDU! - Arka Sokaklar 585. Bölüm
08:24
ARKA SOKAKLAR 433. BÖLÜM | FULL HD
2:14:17
ნახვები 159 ათ.
Zeliş Canına Kıyıyor! - Arka Sokaklar 585. Bölüm
08:06
კომედი - ჯეკო და ასიმა
14:30
Masumlar Apartmanı 29. Bölüm Fragmanı
0:54
ნახვები 2,5 მლნ
Camdaki Kız | 1. Bölüm
2:41:56
ნახვები 4,8 მლნ
Akıncı 14. Bölüm
2:39:53
ნახვები 912 ათ.
Brawl Stars Animation - The #GoldarmGang Heist
1:31
ნახვები 13 მლნ
SIDEMENS GOT TALENT
1:13:21
ნახვები 8 მლნ