ეს მუქი

DÜNYANIN 'EN SOĞUK' ŞEHRİNE YOLCULUK -71°C [Özel video] 

გამოწერა
ნახვები 11 მლნ
98% 107 054 1 465

Videonun 2. yarısı (Yakutsk'ta 1 Saat Yürümek) ►gemuch.info/it/video/pcedqH19y7rQs24.html
Sümeyra Çenet'e Abone Olun ► gemuch.info
Ruhi Çenet Medya'ya da Abone Olun ► goo.gl/MKi8tn
Maria'nın Kanalına Göz Atın ►gemuch.info
(17. dakika 33. saniyede "Şamanizm Dini" ifadesini takım arkadaşlarım yanlış çevirip videoya eklemişler. Şamanizm bir din değildir, bir yaşam felsefesidir)
Bu videoda Yakutistan'ın (Sakha Cumhuriyeti) başkenti olan dünyanın en soğuk şehri Yakutsk'a yolculuk yaptık ve yeniden keşifte bulunduk.
'Yeniden Keşif' Belgesel Dizisi'nin Tüm Bölümleri İçin ► gemuch.info/it/video/psmqa4hs4NHFjn8.html
'Saha İncelemesi' Belgesel Dizisi ► gemuch.info/it/video/Zq14rYWmmJ202nc.html
'İnanılmaz Hayatlar' Belgesel Dizisi ► gemuch.info/it/video/sq-jhYOwytralJk.html
'İzolasyon' Belgesel Dizisi ► gemuch.info/it/video/praInG-r3teruos.html
'Olay Yeri İncelemesi' Belgesel Dizisi ► gemuch.info/it/video/npaCgXugu7TGxK0.html
'Gerçekler Açığa Çıkıyor' Belgesel Dizisi ► gemuch.info/it/video/nLyUonmnvLnCxns.html
'İnfografik Bilgiler' Belgesel Dizisi ► gemuch.info/it/video/jM15qWyPk7e5yWo.html
Bu videonun kurgusu Mevlüt Yıldız ve Arda Arslan tarafından yapılmıştır. Mevlüt Yıldız'ın ismi video sonunda gözümden kaçmış ama onun emeği çok büyük.
'Kişisel Deneyimler' Vlog Dizisi ► gemuch.info/it/video/rJKAlaJ_r7PbxXs.html
'Ruhi Çenet Soruyor' Vlog Dizisi ► gemuch.info/it/video/gqd0ooZs3M-2mos.html
'Katıla Özel Videolar' Vlog Dizisi ► gemuch.info/it/video/pdVol32Gur3GpHc.html
Özel Videolar İçin 'Katıl Butonu'na Tıklayın ► gemuch.info/dev/Wpk9PSGHoJW1hZT4egxTNQjoin
'Katıl Butonu' Açıklama Videosu ► gemuch.info/it/video/ralnpYVu3rqy04M.html
Instagram'da Ruhi Çenet ► ruhicenet
Twitter'da Ruhi Çenet ► ruhicenet
Dünyamızın bir parçası olduğunuz için teşekkürler,
Ruhi Çenet

გამოქვეყნდა

 

20 თებ 2021-ში

გაზიარება:

:

ჩამოტვირთვა:

მიმდინარეობს ატვირთვა.....

აქ დამატება:

ჩემი კრებული
მოგვიანებით სანახავი
კომენტარები 100   
Ruhi Çenet Medya
Ruhi Çenet Medya თვის წინ
17. dakika 33. saniyede "Şamanizm Dini" ifadesini takım arkadaşlarım yanlış çevirip videoya eklemişler. Şamanizm bir din değildir, bir yaşam felsefesidir.
Gokhan Ertugrul Ay
Gokhan Ertugrul Ay 22 საათის წინ
Şamanizm İNANIŞ dir.
Sevda Azizova
Sevda Azizova 7 დღის წინ
Bende sibirde yasiyorum.Yasadigim sehirde 55 60° olur
Nərgiz Məmmədzadə
Nərgiz Məmmədzadə 10 დღის წინ
AYNEnn
Nick Gilbert
Nick Gilbert 19 დღის წინ
Merhaba Dünyada kaç din olduğunu öğrenmek isteyenler dinler tarihinden öğrenebilir ve gerçek son 4 din vardır Tevrat, Zebur, İncil ve Kur’an-ı Kerim’dir. Ve diğer dinlerde ise tek tanrıcılık ile çok tanrıcılık vardır ve Allah ıslah etsin kendine ve son dinine inanmayan cahilleri çünkü Allah'ın Af etmediği 3 şey vardır bilerek insan öldürmek , Allah'a ortak koşmak ve sihir yapmak
Yigit Hepcingoz
Yigit Hepcingoz თვის წინ
Değiş ozaman ekip arkdaslarını senın hatasız videolarında onlara hata yapmak dusmemelı
NURETTİN ERCİYES
NURETTİN ERCİYES 5 საათის წინ
kıyamamya sümeyra hanıma çok üzüldüm ya
Murat Arslan
Murat Arslan 13 საათის წინ
Burda yaşayanları Adana'ya götürsek nolur acaba
Esra Lafakoz
Esra Lafakoz 16 საათის წინ
Koronadan tamamen uzak bi ülke
melike Tunc
melike Tunc 17 საათის წინ
Bu ülkede çok insan donarak olur
melike Tunc
melike Tunc 18 საათის წინ
Bu şehirde hic yaz yok mu
Mehdi devran
Mehdi devran 21 საათის წინ
Rusya nin yarısı türk halkları oluşturur
Editreal
Editreal 22 საათის წინ
Abi boynun açık kalmış hasta olcaksın dikkat et.
Editreal
Editreal 21 საათის წინ
@Ömer Can Sebep?
Ömer Can
Ömer Can 22 საათის წინ
Sil sunu
Sevtap Sevim
Sevtap Sevim 23 საათის წინ
Menderes Çenet'i tanıyor musunuz?
Sadettin Kizmaz
Sadettin Kizmaz 23 საათის წინ
Gecmis olsun soguk çok kötu
Mehdi Ebdulzade
Mehdi Ebdulzade დღის წინ
Abi hiç Almaniyaya gitdinmi?
Sefa Tuncer
Sefa Tuncer დღის წინ
Abi bir daha giderseniz sırtınıza soba baglayın içiniz ısınır 😉🙂🙂
Hesap Hes
Hesap Hes დღის წინ
Acaba hiç hava sıcaklığı 0 dereceye yükseldi mi ?
Ayşe Ayaz
Ayşe Ayaz დღის წინ
Keşke hiç Arap kültürüyle tanışmasaydık mükemmel bir ırkız Türk olmakla gurur duymalıyız ama çok değiştik maalesef
Emre Kaya
Emre Kaya დღის წინ
0:13 bak işte -46 derece diyo siri ama RUHİ ÇENET VİDEOYU İZLEYELİM DİYE -71 DERECE DİYO :( :)
Алексей Алексеев
Алексей Алексеев დღის წინ
Турок что-ли? Иногда слова понятные. Зря Колумбию одел, не для нашей зимы. Подписался.
Seher Şafak
Seher Şafak დღის წინ
Merhaba Ruhi Uygur Türklerine yapılan zulmü biliyorsundur rica etsem bu konu ile ilgili bir video yaparmısin çünkü elimizden hiçbir şey gelmiyor ancak bir zulme engel olamıyorsanız onu herkese duyurun demiş Hz.Ali lütfen bu konuda bize yardımcı olurmusun Tik Tok ta bir sürü video var ama yeterince yayılmadi yardımcı olursan çok güzel olur
ŞEREF ŞEREFSİZ
ŞEREF ŞEREFSİZ 2 დღის წინ
ABI REKOR KIRDIN. SADECE 1 AYDA EN ÇOK İZLENEN 2. VİDEON BU OLDU .
BİLGİ DELİSİ
BİLGİ DELİSİ 2 დღის წინ
Abi severek takip ettiğim bir kanalsın
Nuwabe Musayeva
Nuwabe Musayeva 2 დღის წინ
Sovetler zamani Azerbaycanin turk severleri, , sovete karsi olan her kesi sibiryaya surgun edermisler,
ayhan tosun
ayhan tosun 2 დღის წინ
Abi videoda o şeyi fark eden 1 beğeni sokak hayvanları nasıl dayaniyor 😥😥
MD BRAWL
MD BRAWL 2 დღის წინ
Acaba orada sokak hayvanları ve insanları ne yapıyor hiç kimse demiyor halimize şükür
Yasemin Öztürk
Yasemin Öztürk 2 დღის წინ
Neden burda yaşıyorlar göç etsinler böyle hayat mı olur ya . Halimize şükürler olsun🙈 ruhi abi sayesinde yine faydalı birşeyler izledik
isimsiz skn
isimsiz skn 2 დღის წინ
Artik biri şu lgbt hakinda bi yayin yapsin helak olmayalim
isimsiz skn
isimsiz skn 3 დღის წინ
Kabenin yani basinda lgby olayinida yayinlasana insalanlar hala uyuyo
THE WASİLLİ
THE WASİLLİ 3 დღის წინ
Her şeyin bu kadar rahat bir şekilde donduğu bu şehirde arabalar nasıl çalışıyor dışarda kalmalarına rağmen benzin donmuyor mu mu?
Havva Nur Taşdemir
Havva Nur Taşdemir 3 დღის წინ
Allah ın yarattığı güzelliklerden biri .
Samed
Samed 3 დღის წინ
Felsefe"-"-"-
Abbasova Gulşen
Abbasova Gulşen 3 დღის წინ
Her vidyonuz cok beyenilen.boyuk hevesle izliyorum.size saqlamliq ve başarilar dilerim
Jeren NEPESOVA
Jeren NEPESOVA 3 დღის წინ
Hicmi eriyemez burasi
Şevking
Şevking 3 დღის წინ
Ruhi abi keşke yuvarlak balon atan köpüklü tabancaydı deneseydin çok merak ettim ne olacaktı😄
Komikiz Komik2020
Komikiz Komik2020 3 დღის წინ
Köpeğin karşıdan karşıya ışıkta geçtiğini gördüm 🤔sokak köpeği var demkki okadar soğukta yaşayamaz ki🤔
Miqel Dias
Miqel Dias 4 დღის წინ
En soğuk yer Yakutyanın Oymyakon ve Verkhoyansk kentleri . Yakutlar kendilerine Sakha Türkleri diyorlar . URUY AYKHAL SAKHA - YAKUTYA !
tek teker
tek teker 5 დღის წინ
çuhi renet..10m görüntülenme..
Salih Ilgin
Salih Ilgin 5 დღის წინ
Sümeyra ; abi çok üşüyorum, ruhi ; kızım dur daha dünyanın en sıcak yerine gidecez
Azim Bakan
Azim Bakan 5 დღის წინ
Vallah sen ayna küflü ekmek beziyorsun🤨
Faruk Çollu
Faruk Çollu 5 დღის წინ
Oradaki binaları nasıl yapılıyor
faruk ozturk
faruk ozturk 5 დღის წინ
Slm ruhi bey . Hollandadan yaziyorum size ulasmamin herhangi bir you varmi? Ticari gorusmem lazim sizinle. Selamlar
Dilanur Kanar
Dilanur Kanar 5 დღის წინ
Ee o zaman yaşamasınlar
Salih DURSUN
Salih DURSUN 5 დღის წინ
Orda hayvanlar kornuyor merak etmeyin
TR͜͡c
TR͜͡c 6 დღის წინ
*Tek iyi olan yanı görüntüsü* ❄️
Zeynep Naz G
Zeynep Naz G 6 დღის წინ
Snowpiercer
Harun Erez
Harun Erez 7 დღის წინ
izlerken üşüdüğümü hissedip ısıtıcıyı açtım :)
Мага & Эсма
Мага & Эсма 7 დღის წინ
Bizde sbirde yawiyoruz Noyabrsk weherinde bizdede kiw aylarinda 2-3 ay -35 -45 derece oluyor.insan her yere oyrewir
Ayberk Aslan
Ayberk Aslan 7 დღის წინ
şu yaklaşık 8bin beğenmeyen daha ne bekliyor?Videonun sonunda aklıma takılan tek soru.kaba eti üstüne oturup sadece mızmızlanan ne çok yaratık var ülkemde
Forgive me in the afternoon
Forgive me in the afternoon 7 დღის წინ
Hicbir şeyden memnun olmayan toxic kişiler onlar, onlara laf anlatamazsin illa bi açik bulur ve basar disslike'ı bu heryerde aynıdır. Dünyanın en iyi şovunu yapsan bile eleştiren mutlaka çıkar
Dilek Çagla
Dilek Çagla 7 დღის წინ
Eskiler ne demiş para herkese herseyi yaptırır Buda ispat...🤔🤣
emrah alagöz
emrah alagöz 7 დღის წინ
İlk defa izledim sizi hellal olsun size çok güzel bilgiler aldık teşekkürler 🌼
Korel Videolar
Korel Videolar 7 დღის წინ
helal olsun size.. harika bir video.. bizden bir parça var orada
Özge B.
Özge B. 7 დღის წინ
Sanki bana gezdi orayı. Yok kulağım, yok parmağım.
Azra Yaşar
Azra Yaşar 7 დღის წინ
Abi sen o kadar korkutucu videolar yukluyorsun burada Psikolojim bozuldu
özgür yücel ulukanoglu
özgür yücel ulukanoglu 7 დღის წინ
Şamanizm değil Göktanrı inancı din değil inanış ne güzel anlatmış esasında doğayı koru diyor Çünkü Tanrı doğadır o sana ne yapılması gerektiğini doğa aracılığı ile fısıldar.Bir de Türk Halkı değil milleti azınlık değiliz bu dünyada.
BAY BA?KAN
BAY BA?KAN 8 დღის წინ
.
Nazlı Elkovan
Nazlı Elkovan 8 დღის წინ
Dünyanın en soğuk yerleri; 1.Yakutsk 2.Silivri xmsjjs
Kral Des
Kral Des 8 დღის წინ
Battaniye altında ben üşüdüm izlerken çay bile soğuk geldi
M***** O*****
M***** O***** 8 დღის წინ
1:44 demir çerçeveli gözlük yerine plastik çerçeve kullana bilirler
Cigdem Karahan
Cigdem Karahan 8 დღის წინ
Abi lütfen ağrı gidersin
serkan karaca
serkan karaca 8 დღის წინ
Bir gün kesinlikle gideceğim
YouTube günlüğüm
YouTube günlüğüm 9 დღის წინ
İşte bende İzmir'e kış geldi diye üzülüyorum
Honki Ponki Tv
Honki Ponki Tv 9 დღის წინ
Vanlıyım.Kışın genellikle dışarıya çıkmayız.Ve arada parmaklarımız donup beyazlaşır.
KEREM BAKAÇ BETA
KEREM BAKAÇ BETA 9 დღის წინ
İzlerken üşüdüm
arda kızıloz
arda kızıloz 9 დღის წინ
Acaba nasıl oluyo bu arada kardeşine geçmiş olsun
Ömer Faruk Kürücü
Ömer Faruk Kürücü 9 დღის წინ
Kadın oradan itmek istemiyor biz güzel turkiyemizden gitmek istiyoruz
MİNNAK KEREM
MİNNAK KEREM 9 დღის წინ
Oooo
MİNNAK KEREM
MİNNAK KEREM 9 დღის წინ
Kakkakakaak
Mehmet Karahanlı
Mehmet Karahanlı 9 დღის წინ
Aşırı güzel video ruhi,severek izliyorum :D
Ali Güneş
Ali Güneş 9 დღის წინ
Karahanli seni takdir ediyor
Imc Moe
Imc Moe 10 დღის წინ
Şamanizm video çeken bile bilmiyor, En kadim inanç sistemlerinden biridir. Asya kıtasının tamamına yayılan Şamanizm, daha çok göçebe halklar tarafından benimsenmiştir. Bu inanca göre dünya, Gök, yer ve yer altı olarak üçe ayrılır. Göktanrı inancının egemen olduğu Şamanizmde ruhlar ''İyi'' ve ''Kötü'' olmak üzere ikiye ayrılıyor. İyi ruhlarla iletişime geçmek için çeşitli ayinler düzenlenir. Yer altında yaşayan kötü ruhlardan korunmak içinse gök ve yer arasında denge kurulmalıdır. Kötü ruhlara ''Erlik'' ismi verilirken, iyi ruhların adı Ülgen'dir. Şamanizm inancına sahip kişilere Şamanist denir. Kabilenin başındaki kişiye ise Şaman denir. Kam adıyla da bilinen Şamanla, ayinleri yönetir ve iyi ruhlar ile kötü ruhlar arasında iletişim kurar. Herkes Şamanist olabilir ama Şaman olamaz. Şaman olabilmek için hem belli başlı eğitimlerden geçmek, hem de bazı özellikleri doğuştan taşımak gerekiyor. Bu özelliklerden bazıları, sürekli yalnız kalma isteği, sinirli ruh hali ve doğaüstü varlıklar görmektir. Şamanisler, iyi ve olgun bir ruha sahip olmak için eğitimlere ve ayinlere katılır. Bu inançta Şamanın rehberliği esastır. Şamanlar, transa geçerek birçok hayvana dönüşebilir. Batıl bir inançtır yaşam felsefesi değildir Bir dahaki sefere derdine i çalış
Imc Moe
Imc Moe 10 დღის წინ
Kurban olduğum allahım para insanlara neler yaptırıyor bu işte örneği...
Hatice Oduncu
Hatice Oduncu 10 დღის წინ
Izlerken icim dondu😱
Planet-X
Planet-X 10 დღის წინ
3:45 kim osurdu la
Eylül
Eylül 10 დღის წინ
Yakut Türklerini ve yaşam tarzlarını görmemizi sağladığın için teşekkürler Ruhi Çenet. Kültür benzerliği olmama imkanı yok çünkü Atamız aynı. :)
suskun prens
suskun prens 10 დღის წინ
Vaybe zevkle izledim videoyu tebriklerin emeklerine sağlık abonelik hak ettin kardeşim :)
Efser Hesenov
Efser Hesenov 10 დღის წინ
7 ay Qaldım Yakutistanda.7 ay çalışdım dünyanın en soyuğ yeri.çoxda maraqlı
Gizem avcisi .z.
Gizem avcisi .z. 10 დღის წინ
Cok soyuk ama...
Elif Nur
Elif Nur 10 დღის წინ
E niye orda yaşıyonuz madem?😬😬😵😵
Tuana Hatipoglu
Tuana Hatipoglu 10 დღის წინ
Hayvanlar🥺
Prenses Nergiz Tv Says
Prenses Nergiz Tv Says 11 დღის წინ
Salam
Mustafa Baysal
Mustafa Baysal 11 დღის წინ
Sümeyra geçmiş olsun Allah hiç kimseye göstermesin Amin🙏🙏
《•Gàchá Äléx ßlūé•》
《•Gàchá Äléx ßlūé•》 11 დღის წინ
Arkadaşlar bu arada Ruhi Çenet de gizli cümle ortaya çıkıyor. Ruhi Çenet Ruh İçen et oluyorr
Forgive me in the afternoon
Forgive me in the afternoon 7 დღის წინ
Bu espri bayatladı küçük kardeşim
Prenses Nergiz Tv Says
Prenses Nergiz Tv Says 11 დღის წინ
👍👍👍🥰🌹
mehmet kavak
mehmet kavak 11 დღის წინ
vidyo cekmek icin ölümden dönmüşler emeklere layk gelir cok yazık cünki
halil ÇAM
halil ÇAM 11 დღის წინ
Muzla çivi çakıyo🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😅😂😂😂
racon sahnen
racon sahnen 11 დღის წინ
Ruhi abi 1 nisanın gizemini çözermisin
aya saif
aya saif 11 დღის წინ
d""""
Jfjfjjf Fjfkdjkd
Jfjfjjf Fjfkdjkd 11 დღის წინ
Kulakdan olucakdin senin yerine benim kafatasim donduuuuu
Jfjfjjf Fjfkdjkd
Jfjfjjf Fjfkdjkd 11 დღის წინ
Ayyyyy allahim seyrederken dondummmmmmmmmmmmm
gul _ mutlu
gul _ mutlu 11 დღის წინ
Yakutlar orda Sovet ülkesi yok ken da vardı 😁😁😁 ve yaşıyordu
Murat Aslan
Murat Aslan 11 დღის წინ
Türkiyemin gözünü sevim
konyalı cefoo
konyalı cefoo 11 დღის წინ
Rusya akıl hastanesi 😑
Rio Del Rio
Rio Del Rio 11 დღის წინ
Is it hard to breath in there? We dont have snow here in the philippines.
Ayse Bagirzade
Ayse Bagirzade 11 დღის წინ
İzlerken üşüdüm
ZİLAN YILDIRIM
ZİLAN YILDIRIM 11 დღის წინ
Ben hiç emeklerinin karşılığını aldığını düşünmüyorum. Daha fazlasını hakediyosun 😀
Yenilmez brawl
Yenilmez brawl 11 დღის წინ
Karslı olan ben bu videoyu beğendim
ahmet özdemir
ahmet özdemir 11 დღის წინ
Antartika nere, sibirya nere. Ne ettin sen evlat?
Melisa Sağlam
Melisa Sağlam 11 დღის წინ
Alalaa
Harun Qazaxov
Harun Qazaxov 12 დღის წინ
Çok guzel bir video👏Arkadaşlar Ruhi nin basda Hey Sir dediyi program hangisi yaza bilirmisiniz?
New Game
New Game 12 დღის წინ
Sub zeronun memleketine hoş geldiniz
Twist minecraft
Twist minecraft 12 დღის წინ
Abi yaz mevsimeri kaç derece pls açıklar mısın
özlem deniz
özlem deniz 12 დღის წინ
Bayıldım gerçekten. 5. sınıf öğrencilerimle izledim .Onlar da çok beğendi. Soğuk iklimi anlatmak çok kolay ve ilginç oldu. Ortak Türkçe kelimelerden çok etkilendik.
Hasan Yıldırım
Hasan Yıldırım 12 დღის წინ
Bu videonun son bölümünde,Ruhi'nin konuştuğu Yakut kızı,çok tuhaf buldum:Türkmüş ama,Müslüman değilmiş,tabiat tanrısıymış,iklimi daha güzel güneye göç etmezmiş,bir sürü zırva.Madem öyle,cehennemi yaşa Yakutsk'da.Ruhi'ye de çok acıdım,kulakları soğuktan mahvolmuş,yakında sağır bile olabilir...
Ellie Miller
Ellie Miller 12 დღის წინ
RuhI çenet eski videolar altımıza ıçardık şimdi bilgi var daha iyi şimdi eskiden çok korkunçtu
შემდეგი
Купил Е63s AMG - хинкали уже не те?
23:10
[BANGTAN BOMB] Choreographers BTS - BTS (방탄소년단)
2:57
DİYARBAKIR'DA 0TL İLE 1 GÜN GEÇİRMEK!
29:18
ნახვები 10 მლნ
Korkusuz Korkak Türk Filmi | Full HD | KEMAL SUNAL
1:18:48
20 Bin Kişilik Yeraltı Şehrinde Bir Gün Geçirmek
18:48
Norway 4K - Scenic Relaxation Film with Calming Music
1:00:56
Купил Е63s AMG - хинкали уже не те?
23:10
[BANGTAN BOMB] Choreographers BTS - BTS (방탄소년단)
2:57
"Холостяк": 5 выпуск
1:14:32
ნახვები 1,6 მლნ
I Bought The World's Largest Mystery Box! ($500,000)
11:49