ეს მუქი

Doğduğun Ev Kaderindir 33. Bölüm Fragmanı 

გამოწერა
ნახვები 2,6 მლნ
94% 24 580 1 386

Doğduğun Ev Kaderindir 33. Bölüm Fragmanı
Doğduğun Ev Kaderindir Kanalına Abone Ol : shorturl.at/doxBI
“GERÇEK BİR HAYAT HİKAYESİ”
İNSAN KADERİNİ DEĞİŞTİREBİLİR Mİ?
“Doğduğun ev kaderinmiş.
Kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş”
Gerçek bir hayat hikayesi!
Doğduğun Ev Kaderindir, “kimi sevip kiminle evleneceğine bile doğduğun ev karar veriyormuş. Önce anneler alıyormuş kalemi eline, başlıyormuş yazmaya” ile kaderin sırrını aralayan ve gerçek bir hayat hikayesinden uyarlanan senaryosuyla aşkın, hayatın ve aile yaşamının gözle görünmeyen odalarına yolculuk ediyor.
#Demetözdemir #İbrahimçelikkol #Enginöztürk #OGM #TV8

ფილმი & ანიმაცია

გამოქვეყნდა

 

21 თებ 2021-ში

გაზიარება:

:

ჩამოტვირთვა:

მიმდინარეობს ატვირთვა.....

აქ დამატება:

ჩემი კრებული
მოგვიანებით სანახავი
კომენტარები 100   
Efsane Gitar
Efsane Gitar საათის წინ
mehdi çok yakışıklı olmuş ya
Nuriye Serbest
Nuriye Serbest 2 საათის წინ
Mehdi zeynepler birlessin herseyi ondan bilin salak kadin senelercesana eski kocanihanet ermis anlamamisin bir kere olan Hep o kisiden gittiniz
karim Art
karim Art 4 საათის წინ
Brothers, I am a painter, who helped me out to 80 subscribers, Please Please please Brothers, I am a painter, who helped me out to 80 subscribers, Please Please please
H G.
H G. 6 საათის წინ
Mehdi degilde siyah beyaz aşk taki ferhatı gördüm sanki
Хакуна Матата
Хакуна Матата 6 საათის წინ
Off ya bu mehdiyle zeyneni yeniden bir getirirsirler seniryi batar bune kadina siddete karsi geliyolar sorada olya bu aman ALLAHIM.....
ceren yıldız
ceren yıldız 9 საათის წინ
Ya bu dizi çok güzel Di Zeynebi çök seviyordum ama şimdilik nefret ediyorum mehti olayını çök büyüttüler şu barıştan da nefret ediyorum zaten Zeynebi zenginler annesi ortalığın karıştırıyor en sevdiğim MEHTİ dizi çök gıcıklaşmış
Rahim Abbasov
Rahim Abbasov 15 საათის წინ
Zeynep Hala Mehdi diyooo🤦Ben bu diziyi Mehdi Zeynepe kaba dayı gibi davrandığında izlemiyorum artik👎👎👎👎
Michael der Südländer
Michael der Südländer 19 საათის წინ
Almanya da trendlerde birinciymiş ondan geldim
ElevateYourSelf & StartNow
ElevateYourSelf & StartNow 23 საათის წინ
Start small, think big, scale fast ⏩⏩
İdris Koçovalı
İdris Koçovalı დღის წინ
Mehdiyi çok seviyorum ya tam bir delikanlı
Volkan Peker
Volkan Peker დღის წინ
Barış sağımda, Mehdi solumda oooh Zeynep hanım 🙄😄
Havva Coşkun
Havva Coşkun დღის წინ
Neden biride birbirilerini seviyorlar mı acaba demiyor seviyorlar işte ne olursa olsun gerçek hayatta da öyle değilmi hep hak etmeyeni severiz işte 👍👎
sjfjf djjfjv
sjfjf djjfjv დღის წინ
Mehdini pisleyenler mehdi evvelden bele insan olmayib hamimiz bilirsiniz. Sonradan xarakterini deyisdirdiler.
zeynep altuğ
zeynep altuğ 9 საათის წინ
ama şuan böyle?? gerçekten mehdiyi savunanlar ne yaşıyorsunuz ya adam mafya zeynebi bildiğiniz taciz etti
XYZtn
XYZtn დღის წინ
اللهم أتوسل إليك باسمك الأعظم أن ترزق صاحب اليد التي تضغط على إشتركت لقناتي فرحة يسجد لها باكيا آميين يا رب العالمين
Usman Tipoo
Usman Tipoo დღის წინ
Same ibrahim celikol as syah beyaz ask , wow i am going to watch this drama soon 🤓🤓🤓😀😍
Yusuf Orman
Yusuf Orman დღის წინ
Bu ne biçim bir ayile hayati kocasi olarak tanitiği adam şimdi kütü yakinda buda yeni kocasi
Cetin Karcebasi
Cetin Karcebasi დღის წინ
Barış utanman varmı zeynebe yaranmak için suçladığın Mehti nin yüzüne bakabilicenmi
Süreyya Gökalp
Süreyya Gökalp დღის წინ
Zeynep hala Mehdiye inanıyor, elini tutuyor, kirmizi oda ona iyi gelebilir
Cetin Karcebasi
Cetin Karcebasi დღის წინ
Çok merak ediyorum sosyete nermin utanmadan mehdi den özür dileyecekmi dizinin kötü karakterleri yavaş yavaş meydana çıkıyor
Portal Atlantis
Portal Atlantis დღის წინ
Bu da kime gideceğine karar verememiş 😂😂😂
Cetin Karcebasi
Cetin Karcebasi დღის წინ
Mehdi oğlum değermi zeynep gibi kişiliksiz ne istediğini bilmeyen biri için merminin önüne atlamaya değermi bırak ölsün dizi güzelleşsin
Gokhan Okumuş
Gokhan Okumuş დღის წინ
Mehdinin düşmanları tüm hepinize sesleniyorum alın mehdi yine vuruldu yazıklar olsun şimdide mehdiye laf söyleyin ekrem öldürmeye çalışıyor zeynebi nermini herkezi nerdeyse
Cebrail Uçar
Cebrail Uçar დღის წინ
Benim anlamadığım bi motorsikletli dallama dolanıyor ortalıkta mehdinin o kadar adamı var neye yarıyor aceba silahını çıkarıyor sıkıyor onlarda sakız çiğniyor o arada demekki yada çekirdek çıtlatıyorlar
RKY Öztürk
RKY Öztürk დღის წინ
Belki de korumaları engellemiştir .en aİndan hastanelik olmaz Mehdi yine olan ona olacak ama Nermin hn gözüne barıştan cokgiricek.baris atlayamadi çünkü önlerine...
Viktor Run eğlence
Viktor Run eğlence დღის წინ
...?
Rümeysa Karaca
Rümeysa Karaca დღის წინ
SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİNDE EBELİK BÖLÜMÜ SON SINIFTA OLAN ÖĞRENCİLERİ ÜNİVERSİTESİ YÖNETİMİ TARAFINDAN KORONA AŞISI OLMALARI İÇİN TEHDİT EDİLİYOR. KAYNAK:MERİDYEN HABER TWEETER.
Zeynep Beyhan
Zeynep Beyhan დღის წინ
zeynep artik cidden anlayamiyroum bi oyle diyosun bi boyle diyosun cidden zeynep in psikolojik sorunlari var, ailesini gorduk biliyoruz..
wildfilmpro
wildfilmpro დღის წინ
oooooooooooooooooooooooooo bu zeynep mehdiye asikkkkkkk noooooooooooooooooooooooooooooooo
Yasin Serin
Yasin Serin დღის წინ
BENCEEEEEEE BARIŞŞŞŞ
CLAUDIADCO DO CARMO ORSINI
CLAUDIADCO DO CARMO ORSINI 2 დღის წინ
Dont undrestand
Sevim Korukcu
Sevim Korukcu 2 დღის წინ
Kırmızı odadan bir an önce randevu al Zeynep 😄
Altan Eren
Altan Eren 2 დღის წინ
Bence o ateş eden kişi savaş olabilir
c j
c j 2 დღის წინ
Ferhat arslan tarzı efsane olmuş🔥
Tuana Çevik
Tuana Çevik 2 დღის წინ
İyice içine sıçtınız artık bokunu çıkardınız he ben hayatımda zeynep kadar gerizekalı embesil bi karakter görmedim dahada izlemem bu IQ ----0 diziyi
Mutafa Karakaya
Mutafa Karakaya 2 დღის წინ
Herkes senariste giydirmiş . Komik buluyorum gerçekten. Elinize bir kitap alın kitapta şunlar yazsın ; hep doğru karar veren hiç sorun yaşamayan çok tutarlı bir insanın hayatı. Soruyorum varmı böyle bir şey ? Böyle bir hikaye duyan varmı ? Böyle bir hayat yaşayan varmı ? Senarist size çok doğru yaşayan bir insanın hayatını anlatacam da demiyor zaten. Sizin çıkarmanız gereken ders zaten bu karakterlerin tutarsız davranışlarında. Düzgün bir insan olabilmek için bile hatalar yapıp bu hatalardan ders çıkarman gerekir . Sizi gerçekten anlayamıyorum .
BAHAR YILDIZ
BAHAR YILDIZ 2 დღის წინ
Böyle giderse diziyi bırakacaklar like atın +1
Anıl Kirazlı
Anıl Kirazlı 2 დღის წინ
Ferhad geri döndüüü
Oğuzhan erkan
Oğuzhan erkan 2 დღის წინ
Bu şekilde Mehdi doğru karaktermiş gibi öne çıkartılması beyefendi tavırları olan insanların önüne geçirilmesini ve günümüzde bu şekilde lanse edilmesine çok şaşırıyorum...ailecek izlediğimiz bir dizi idi ...ama izlemeyi bırakmadan yazmak istedim.umarım dikkate alınır...
Emreaydinfani
Emreaydinfani 2 დღის წინ
Mehtiyle zeynebi birlesdirin nolur
sude akbıyık
sude akbıyık 2 დღის წინ
Evet zeynepin davranışları biraz garip ama ben ve ailem bu filme aşığız hep izliyoruz.Biran önce başlamasını bekliyorum.
eylül çınar
eylül çınar 2 დღის წინ
Valla mehti sen o dizi de olmasan hiç izlemicem barış la Zeynep sinirlerimi bozuyor lütfen şu zeynebi unut gerçekten başkasını bul diziye ayran gönüllü olmaya bir bayan koysunlar sevdim seni tam sevsin gerçekten aşkınız bize hecan versin Zeynep bu günleri de çok arasın
ilknur cennet irmak
ilknur cennet irmak 2 დღის წინ
Arkadaşlar gün mü değişti, 2. Fragman yok
ilknur cennet irmak
ilknur cennet irmak 2 დღის წინ
@Aka Joe teşekkürler
ilknur cennet irmak
ilknur cennet irmak 2 დღის წინ
@Aka Joe deli Dumrul var kanalda ve 2. Fragman verilmeyince değişti sandım
Aka Joe
Aka Joe 2 დღის წინ
Hayır bu akşam
eylül çınar
eylül çınar 2 დღის წინ
Aslan parçası mehti sen zeynebi unutmamak la yanlış yapıyorsun senin seveceyin bir bayan Zeynep gibi ayran gönüllü olmamalı Zeynep barışla herşeyi yaşıyor bence artık miden almasın keşkek sen çukur dizisinde olsan çukur da hiç olmasa barışcıklar yok
Hasan Tahsin
Hasan Tahsin 2 დღის წინ
Herkes Zeynep güçlü kadın ı oynuyor du ne hale getirdiniz diyor Zeynep güçlü kadın değilmi zaten suan
adem karadeniz
adem karadeniz 2 დღის წინ
senarist resmen yorumları takıp edip senaryo yazıyor sun iyimiş 👍
asi asi
asi asi 2 დღის წინ
Mehdiden zarar gelmez barışın vericegi zarar daha büyük olucak zeynebe
Elif Bade Polat
Elif Bade Polat 2 დღის წინ
Sakine bile anladı sende anla artık Zeynep 🤦🏻‍♀️
Meliha Demirhan
Meliha Demirhan 2 დღის წინ
İyice iğrenç bir hal aldı sokak ne dermiş hukuka karşı sokak savunucusu ahlaksız hadsiz suçlu mehdi Yeter bitirin şu diziyi daha ne kadar iğrençlik izleteceksiniz. Balkasının parasıyla ayıyı traş edip giydirip karşımıza çıkardınız. Ayı yine ayı hırtlık yapıyor. Birde gençlere hapse girip zenn çıkma fantezisi kurdurttunuz. Bir bu eksikti. Zengin olunca mehdi akupak olmadı bunu bilin. Zeynep te karaktersiz kişiliksiz kadın olarak utandığım bir kadın. Kendine her zulmü yapanı hala dibinde tutup sarılmasın izin veriyor. Daha iyiyi kötüyü doğruyu yanlışı ayırt edemiyor. Utanç verici bir durum. Yazık gençlerimizi bu karaktersiz karakterlerle zehirliyorsunuz.
Shanaz Mahdavi
Shanaz Mahdavi 2 დღის წინ
mehdi gerçekten deli
eğlence egeyle
eğlence egeyle 2 დღის წინ
Neden barışın değilde mehtinin elini tutuyor anlamış değilim ... barışı hiç hak etmiyor Zeynep!
CEMCEL FAMİLY
CEMCEL FAMİLY 2 დღის წინ
Ya niye hala 2.yok
Muhtesem ikili Muhtesemler
Muhtesem ikili Muhtesemler 2 დღის წინ
Ben artik bu diziyi sadece fragmanlar da izliyorum
naz ayaz
naz ayaz 2 დღის წინ
barış zeyneple evlensede evlenmese de Mehdiden dayağı yicek iki iki dört 😉
Me Loq
Me Loq 2 დღის წინ
Wow...I can't wait...this must be the thrilling of the series....really I'm empress of this total series ...on this pandemic still the no.1 of Turkish series...no one can replace... This is amazing
Sevgi Sivri
Sevgi Sivri 2 დღის წინ
Tipkkk turkk erkeği sasardim zaten farkli bir sey olsa turk kadinin özune islemis seviyoruz sanki bize kaba davranan erkekleri problemli adamlari cookk bunaltici zamanla anliyoruz gec kalinca yasamaya
Sevgi Sivri
Sevgi Sivri 2 დღის წინ
Mehdini git artik offf gicik oluyom sana biktik o varos hallerinden butun herkes senin zevklerin icin
Yagmur Satıcı
Yagmur Satıcı 2 დღის წინ
Ya yemin ederim 3. izleyişim ve 3. yorumum olabilir gerçekten Zeynep bir mal
Cetin Karcebasi
Cetin Karcebasi 2 დღის წინ
Barış kaşınıyor başına gelecek var kösteklenip düşse mehdi diyecek sen nasıl bir hukuk adamısın
dizi yorumcusu
dizi yorumcusu 2 დღის წინ
Ya arkadaş birisi de çıkıp aklı başında bir şey yazsın. Bu ne kardeşim lise dizisi gibi Zeynep Barış'ı sevsin aman ayrılmasın, yok Mehdi'ye ışık yakmış bilmem neler. Koca koca insanlar dizide başka bir şeyin peşine düşemediniz mi ? Adamlar emek vermiş 33 bölüm dizi yayınlamış sıfıra sıfır elde var sıfır emin olun. Şu Zeynep gitsin afedersin Barış'ın .......... na girsin tamam dünya bir güzelleşsin ya nedir bu arkadaş. gına geldi beklemekten. Alemsiniz valla
Rasim Karahisar
Rasim Karahisar 2 დღის წინ
benalin çocuğu mehdiden değil...yakında mehdinin iş ilişkileri yüzünden barışla zeynebi karşı karşıya getirecek bir davada görebiliriz....zeynebin hakettiği yer mehdinin pırlanta gibi kalbidir adam zeynep sıradan biriyken onu sevecek başarısı için kendi ailesine rest çekecek zeynep üzülmesin diye gidecek babası yüzünden bıçak yiyecek zeynep bi damla gözyaşı dökmesin diye zeynebin bütün ailesine kol kanat gerecek eee sonra zeynep hanım okuyacak avukat olacak barışda gelip hadi yavrum senin mesleğin var güzelliğin var ben sana aşık oldum deyip kapacak kızı yok öyle bi dünya....barış efendi o kadar iyiydide zeynebin ailesinden başka kime hayrı dokunmuş...zeynebe ilgi duyduğu için çevresine yakınlık gösteriyor..zeynepden hoşlanmasaydı ne nuhu işe alırdı nede zeynebin kokoş annesinin davasına bu kadar çok uğraşırdı. buda şunu gösterir barış karşılık beklediği insanların işini çözer...halbuki mehdi öylemi adamın merhamet iliklerine kadar işlemiş insanları insan gibi seviyor zeynep yokkende zeynebin annesine babasına kol kanat germiş adam
dizi yorumcusu
dizi yorumcusu 2 დღის წინ
Tebrikler kardeşim harika tespitler. Ama çocuğun Mehdi'den olma ihtimali yüksek. Öyle olmasa bu çocuğu o kadar Mehdi'nin ciğerine bağlamazlardı senaristler. O yüzden hayal kırıklığına sebep olmazlar emin ol. İleride tahminim bir şekilde Benal diziden ayrılacak ve Zeynep ve Mehdi bu yavruyu büyütecek.
White Day
White Day 2 დღის წინ
Sen bakmasını bil de dikende Gül gör,dikensiz gülü herkes görür ...🌹
dizi yorumcusu
dizi yorumcusu 2 დღის წინ
Yine kıvamında harika bir yorum. Anlayana tabii ki🌹
Esra Doğan
Esra Doğan 2 დღის წინ
Şu Mehdi Zeynep’e her sarıldığında kanım çekiliyor yaa allahım yarabbim
dizi yorumcusu
dizi yorumcusu 2 დღის წინ
@Esra Doğan emin misin aniden çıktığına sen sanki arıyorsun gibime geliyor. Bilakis benim hoşuma gidiyor senin kanının çekildiğini söylediğin sahneler ne yapmalı? 😀
Esra Doğan
Esra Doğan 2 დღის წინ
@dizi yorumcusu ama aniden çıkıyor karşıma 😄🥲
dizi yorumcusu
dizi yorumcusu 2 დღის წინ
Kumanda elinde değil mi? değiştiriver kanalı çok mu zor?😀😀
Neşe Azrak
Neşe Azrak 2 დღის წინ
Sümsük sakinenin kızı
Gökhan Yetim
Gökhan Yetim 2 დღის წინ
Doğduğun ev kaderindir 2 fragman yok
Ridvan Bozkurt
Ridvan Bozkurt 2 დღის წინ
Varya ne mehtiymis bi bitmedi giti arkadaş bi git su zeynepte bi rahstlasin hapiste bi dert disarda bi dert
Gulsen K
Gulsen K 2 დღის წინ
Zeynep yüzünden artık diziyi izlemek istemiyorum gerçekten çok sıktı beni bu Zeynebin acınası durumu ve Mehdinin bu artistlikleri.. Senaryoda bir oynama yapın lütfen Zeynep Mehdi için değil, Barışla mutlu olmak için çaba göstersin birazcık.
dizi yorumcusu
dizi yorumcusu 2 დღის წინ
olur derhal yanında soğuk bir şey alır mıydınız?😀
alvin sadar
alvin sadar 2 დღის წინ
.
Лена Казаченка
Лена Казаченка 2 დღის წინ
Как сирьал называется?
noyan sibel
noyan sibel 2 დღის წინ
Bu ne ya mehdi mehdi başka birşey yok insanları aptal yerine koymayın biz barış zeynep dedikce mehdiye gidiyor sanki hiç birşey yapmamış yazık azcik dik dur zeynep ya ne yazık ki tam da sakine nin kızısn zeynep barışa haksızlık ediyorsunuz bu şekilde hak etmiyorsun bu şekilde barışı
dizi yorumcusu
dizi yorumcusu დღის წინ
@noyan sibel GİTMEZ rahat ol 😀 Diyemiyorum tabii ki gidecek:): Esas oğlan Mehdi gidecek illaki Zeynep ona😀😀😀
noyan sibel
noyan sibel 2 დღის წინ
@dizi yorumcusu yaşadıklarından sonra mehdi ye giderse dizi benim bitmiştir zaten
dizi yorumcusu
dizi yorumcusu 2 დღის წინ
E madem hak etmiyor neden iteleyip duruyorsunuz kızı Barış'tan yana doğru. bir çekin elinizi üstünden kızın bir rahat verin aaaaaaaa.
hakan türker
hakan türker 2 დღის წინ
Bu akşam ki bölüm zeynep mehti nin elini tutsada mehti nin elini bırakıp barışın koluna girecek böylece mehti ye mesaj verecek bana boşuna umutlanma diye malum sonrası ya evlenicekler yada barışla zeynep beraber yaşayacak çünkü senaryo böyle yoksa mehti ye dönerse final olur ilerde donse bile mehti zeynebi biraz zor olur kabul etmesi zaten o zamanda garanti final olur
Şerife biniş
Şerife biniş 2 დღის წინ
Allah bu diziye arka sokaklar ömrü versinn
fatma demir
fatma demir 2 დღის წინ
Bu dizi sıkti artik iyice sacmaladilar
Рауф Микайлов
Рауф Микайлов 2 დღის წინ
Çok Möhtəşəm Dizi🇹🇷♥️🇦🇿
Hatice Karataş
Hatice Karataş 2 დღის წინ
Zeynep ya yeter barışı seviyorsansa elinden tut bırakma ama sevmiyorsan da elini sonsuza dek bırak yeter salaklaştın iyice mehdinin elini tutmak ne ya öfff Zeynep aynı ikinci sakine oldun ya
Melisa Denli
Melisa Denli 2 დღის წინ
Çarşamba günümu çıkıyor
Umut ŞAHİN
Umut ŞAHİN 2 დღის წინ
Çok saçmaladı 👎👎👎
Ayşegül Karabacak
Ayşegül Karabacak 2 დღის წინ
Ben hapisteki cengiz den de supeleniyom o da birinin lafiyla hareket ediyo hepsi mehdiye kurulmus tuzak bakalim görücez
Fakir Zombi
Fakir Zombi 2 დღის წინ
inşanlar daha çok heyecanlansınlar istiyolar ama malesef insanlar daha çok sinir olup diziden soğuyolar bu hareketleriyle(fragmanı 2 gün kala atmaları konusu)önceden dizinin ertesi günü atıyolardı insanlarımız işte böyle dizi izlenilmeye başladımı afedersiniz ama bi yerleri kalkıyo halbuku onları yükselten de biziz düşürecek olanda!bunu unutuveriyolar
Arzu Güler
Arzu Güler 2 დღის წინ
Artık Mehdi sıktı ...bir tarafta evlendi ...kızı oldu...bir tarafta zeynep i elinde kalsın...Dünya onun etrafında dönsün...eline silah alan eşkıyayı zaten mert adam saydık. ..toplumu böyle dizilerde yozlaştırdîk...adamın okadar gücü oldu ama hala avukat zeynep ...Sultan olmasa dizi kabak tadında...sırf ondan sebep izliyorum...bence bu dizinin starı o...
dizi yorumcusu
dizi yorumcusu 2 დღის წინ
O zaman neden 6 satır yorumun 5 satırı Mehdi Zeynep? yazsana Sultan'a ait 10 15 satır yorum. görme gitsin Mehdi Zeynep'i
Yaren Özdemir
Yaren Özdemir 2 დღის წინ
Türkiye’de mehdi gibi bir sürü adam varken neden sürekli böyle diziler çekiliyor anlamış değilim.Kişisel gelişimini tamamlayamamış insanlar dizilerde gördükleri karakterleri rol model alıyorlar.Sonra Türkiye’de her gün onlarca kadın katlediliyor.Saçmalığın daniskası bu diziler
selene Burcak
selene Burcak 2 დღის წინ
Millet 3fragmanu izliyor biz oturmusuz 2.fragmani bekliyoruz hala
asya ok
asya ok 2 დღის წინ
Nedense içimden izlemek gelmiyor artik
Esra Sevim
Esra Sevim 2 დღის წინ
👎👎
Esra Sevim
Esra Sevim 2 დღის წინ
👎👎
Esra Sevim
Esra Sevim 2 დღის წინ
👎👎
Esra Sevim
Esra Sevim 2 დღის წინ
👎👎
Hatice Rana Özkaya
Hatice Rana Özkaya 2 დღის წინ
Amk bne Barışın yerinde olsam olanları bi fragman olarak görüp dewamını istemem. Eğer Barış dewam diyosa dizi bok yoluna doğru gider aw
Shanaz Mahdavi
Shanaz Mahdavi 2 დღის წინ
Mehdi is soooooooo wrong for Zeynep
Esra Sevim
Esra Sevim 2 დღის წინ
👎
Esra Sevim
Esra Sevim 2 დღის წინ
👎
Esra Sevim
Esra Sevim 2 დღის წინ
👎
Esra Sevim
Esra Sevim 2 დღის წინ
👎
Esra Sevim
Esra Sevim 2 დღის წინ
👎
RunÖzge Run
RunÖzge Run 2 დღის წინ
Bir Müjgan atasözü der ki ' Mehdim neyler,neylerse güzel eyler' 😁
Esra Sevim
Esra Sevim 2 დღის წინ
👎
Esra Sevim
Esra Sevim 2 დღის წინ
👎
Esra Sevim
Esra Sevim 2 დღის წინ
👎
Esra Sevim
Esra Sevim 2 დღის წინ
👎
Esra Sevim
Esra Sevim 2 დღის წინ
👎
Esra Sevim
Esra Sevim 2 დღის წინ
👎
Esra Sevim
Esra Sevim 2 დღის წინ
👎
შემდეგი
Doğduğun Ev Kaderindir | 33. Bölüm
2:00:43
ნახვები 1,9 მლნ
CALLING ALL BLINKS: CLIMATE ACTION IN YOUR AREA! #COP26
2:12
Bir Zamanlar Çukurova 84. Bölüm
2:23:02
ნახვები 2,7 მლნ
Hercai 60. Bölüm
2:23:32
ნახვები 2,5 მლნ
Ramo - 33.Bölüm (Sen Bana Dokunamazsın)
2:22:04
ნახვები 2,5 მლნ
Doğduğun Ev Kaderindir 34. Bölüm Fragmanı
02:53
ნახვები 142 ათ.
Ramo - 34.Bölüm Fragman 2
01:22
ნახვები 1,2 მლნ
Sen Çal Kapımı 32. Bölüm
2:10:15
ნახვები 2,6 მლნ
Doğduğun Ev Kaderindir 34. Bölüm Fragmanı
13:28
ნახვები 32 ათ.
Son Yaz 9. Bölüm 2. Fragmanı | Hiçbir Şey Bitmedi
00:51
Sen Çal Kapımı 33. Bölüm 2. Fragmanı
00:44
ნახვები 3,3 მლნ
Hercai 61. Bölüm 2. Fragmanı
01:06
ნახვები 671 ათ.
Doğduğun Ev Kaderindir 33. Bölüm Ön İzleme
02:43
ნახვები 712 ათ.
CALLING ALL BLINKS: CLIMATE ACTION IN YOUR AREA! #COP26
2:12
Bir Zamanlar Çukurova 84. Bölüm
2:23:02
ნახვები 2,7 მლნ
Hercai 60. Bölüm
2:23:32
ნახვები 2,5 მლნ
Akıncı 8. Bölüm 2. Fragmanı
0:51
ნახვები 313 ათ.
Что произошло с Чумным доктором?
12:22
Xabkanq /Խաբկանք- Episode 137
32:29
ნახვები 138 ათ.
⭐️ RUFFS & SPIKE - BRAWL STARS ANIMATION
3:39
ნახვები 825 ათ.